02 november 2005

* NIEUW * NIEUW * NIEUW *

(Brabants Dagblad, 2 november 2005)
Ja, kijk, veel verstand van geneesmiddelen of wat daar op moet lijken, heb ik natuurlijk niet. Scheikunde was niet m'n sterkste kant, anders was ik wel dierenarts geworden.
Toch heb ik hier een mening over. Ik denk dat Connie Braakhaven Breukhoven nog minder verstand heeft van geneesmiddelen dan ik


- ik bedoel maar -

maar ik vind dat 'ze' haar uitvinding desalniettemin moeten goedkeuren en registreren. Goedkeuren, niet vanwege de vermeende genezende werking of eventuele lekkere smaak, maar vanwege de naam: antikankerdrankje. Prachtig woord! En dan registreren. In het Groene Boekje.

3 Comments:

At 2/11/05 2:56 p.m., Blogger ary said...

Typisch gevalletje voor de Vereniging tegen Kwakzalverij.

 
At 2/11/05 5:45 p.m., Blogger Claudy said...

Bovenaan hun lijstje 'WANTED':
Kwakzalvanessa.
Denk ik ook.

 
At 5/1/06 11:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

en dan te bedenken dat ze vroeger, in de 60er jaren, hier in Tilburg heeft gewwont, in de kruidenlaan, nu een achterbuurtje

 

Een reactie posten

<< Home