26 september 2005

Moet je niet mee (blijven) zitten

Laatst waren we op bezoek bij de ouders van R. - mijn soort van schoonouders zo gezegd. Er werd gebak aangeboden: taartpunten met peer.
Ik ben niet eens zo dol op taart, en - eerlijk gezegd - nog meer niet op vruchtengebak en al helemaal niet op peren-. Toch nam ik het aangeboden stuk beleefd aan.
Ik dacht namelijk: "Anders zit die man met de gebakjes peren".


(Omwille van de vermeende leukheid van dit korte verhaal, heb ik de feiten een beetje verdraaid. Niet veel. Volgens mij nam ik het stuk niet aan - beleefd noch onbeleefd - maar dacht ik wel van die gebakjes peren.)

4 Comments:

At 27/9/05 11:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is 'n leuk verhaal! Ik zou graag 'n leuke en bijdehante reactie geven, maar verzin 'ns wat leukers dan 'gebakjes peren'! P.s. bijdehand/bijdehante?/dus niet; bijdehande? (beide hande) (bijenhanden/bijenhandjes/beienhanden) etc. Zie je nou wel; di's allemaal niet zo heel leuk.

 
At 5/10/05 11:17 a.m., Blogger Claudy said...

Ik vin van welles.

 
At 5/10/05 11:20 a.m., Blogger Claudy said...

Heb ik dus nèt da berichtje hierboven gepost... zie ik, Tine, dat jij en ik allebei om 11.17u gepost hebben, alleen jij om PM en ik om AM. Da is wéér zóiets, he?!

 
At 5/10/05 7:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik vind 'gebakjes peren' van een behóórlijk bijdehandte leukigheid

:-)

 

Een reactie posten

<< Home