30 november 2005

Ják






Vorige week vereerde en verraste Leuke Kleinezus mij met een onverwacht bezoek (net zoals vanmiddag trouwens, in het gezelschap van onze Leuke Ouwelui). Zoals altijd wilde ze graag thee drinken, en omdat ze toch wel kind aan huis is, en doet alsof ze thuis is (gelukkig), weet ze de theezakjes inmiddels zelf wel te vinden. Ze dook het theezakjeskastje in, op zoek naar de sinaasappelthee, en kwam weer te voorschijn met - naast het gewenste theezakje - een produkt met de volgende merknaam en het volgende logo:



Gatverdarrie, denk je dan.
Tenminste, dat dachten zij en ik op dat moment.

Maar nu de vraag: is dat wel een terechte gedachte? M.a.w.: om wat voor produkt gaat het hier eigenlijk? Voor u een vraag, voor mij een weet. Ik ben benieuwd naar de antwoorden, gokjes, associaties die deze kwestie zoal kan opleveren.
En nee, nu niet allemaal meteen de keukenkastjes induiken of de supermarkt uitpluizen. En nee, Tine, niet verraaje!
De afbeelding linksboven is daar al dan niet ter misleiding neergezet.
(Wat haar en mij betreft is er i.i.g. een overeenkomst: de vieze smaak van de (merk)naam.)

8 Comments:

At 30/11/05 8:28 p.m., Blogger Rutger van Bergen said...

Instant muf-fins... die al even gelegen hebben?

 
At 30/11/05 11:06 p.m., Blogger Claudy said...

Nouhou... al best warm!

 
At 1/12/05 10:51 p.m., Blogger Rutger van Bergen said...

Da's mooi, maar dan ben ik ook gelijk door mijn ideeëen heen. Dat is namelijk de enige verpakking met dat logo die wij in onze keukenkast hebben staan. Ik geloof zo'n beetje sinds ik vorig jaar mijn kerstpakket naar huis heb meegenomen...

 
At 2/12/05 12:16 a.m., Blogger Claudy said...

En ik had nog zo gezegd: niet in de keukenkastjes kijken!

 
At 2/12/05 8:02 a.m., Blogger ary said...

Instant slagroom? (gezien het toefje slagroom in het logo)

 
At 3/12/05 12:47 a.m., Blogger John said...

Verrek, heb jij ook een weblog, Claudy? Ziet er mooi uit!

 
At 4/12/05 4:22 a.m., Blogger Rutger van Bergen said...

Claudy, wanneer heb ik precies gezegd dat ik in mijn keukenkastje heb gekeken? Misschien ken ik de inhoud daarvan wel uit mijn hoofd! (Merk je op hoe ik heel subtiel vermijd aan te geven of ik nou wel of niet gekeken heb?)

 
At 4/12/05 9:58 a.m., Blogger Claudy said...

@ John
Ik een weblog?????
;-)

@ Rutger
1. Uhhh...niet?!
2. Héél subtiel (maar toch denk ik dat je gekeken hebt).
(ad 1. Wanneer heb ik precies gezegd dat jij hebt gezegd dat je...) ;-)
p.s.: Vergeef me mijn vrijpostigheid zo niet brutaliteit, maarre: wat doe jij nog zó laat of al zo vroeg op???

 

Een reactie posten

<< Home