24 november 2005

Tegenvaller van de dag



Ik had trouwens verwacht vandaag een setting als hierboven aan te treffen. De (3) Heeren Platotoys hebben immers elk hun Eigen Bureau en hun Eigen PC (en hun Eigen Broodtrommeltje). En het enige wat ik vandaag op Hun Kantoor goed kon, was koffiezetten.
Toen ik erheen reed (nee-niet-met-de-tram-nee-huh-huh), hoopte ik dus stiekem op m'n eigen vierkante meter met tafelblad en tiepmachien (misschien hadden ze voor de gelegenheid zelfs Pajos' Remington uit 't vet gehaald) in een hoekje tussen kapstok en archiefkast.
Maar nee, ik moèst en ik zou plaatsnemen en -houden aan het bureau van Jos Joost (zei Edgar Robert).
Wat een tegenvaller.


(Alleen de komst van Storm op het einde van de middag, maakte het nog een beetje goed.)

3 Comments:

At 26/11/05 7:59 p.m., Blogger ary said...

Lunch ging ook, toedeledoki, de prullenbak in?

 
At 26/11/05 10:04 p.m., Blogger Claudy said...

Ja, tjezus, man... zeewier op de bammetjes... dat gelóóf je toch niet. Dat was inderdaad van toedeledokiiiii.

 
At 28/11/05 11:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

Saillant detail: ik zag zaterdagmiddag Herman Koch nog in de stad. Ik had echt 'reuze(n) zin' om -toch- heel hard te roepen: "Goeiesmorrigens Jos"! Jaja, I know, dat is echt not done, maar juist daarom, was 't toch wel lekker (fout) geweest...

 

Een reactie posten

<< Home