15 februari 2006

Pot en ketel, klok en klepel


Godallemachtig, wat word ik toch af en toe he-le-máál niet goed van dat slappe, wazige gelul. Ik bedoel, ik mag dan wel in 'de softe sector' werken, maar dat wil nog niet zeggen dat ik buiten m'n werktijden (ook) op dat vage gezever zit te wachten. Ja, niet dan?! Kom op zeg. To the point graag, astebliefdankuwel. Gewoon zeggen wat er verwacht word. Wat ik moet doen om het goed te doen, ja, zo moeilijk is dat toch niet. En vooral weten waar je het over hebt. Klok en klepel, weetuwel.
Pffffffff... . En zzzzzzzucht... .

Nee, lieve medewebloggers (en meeste zo niet alle andere bezoekers), voel je geenszins aangesproken. Ik heb het niet over jullie. Jullie logjes lees ik met smaak en graagte. Ik smul van jullie verhalen. Ook (juist?) als ze van een slap-geouwehoer-kaliber zijn of (op z'n minst) met een vette knipoog . Ik hou heus van een beetje of een beetje veel gelul, gezwets en geouwehoer. Als het maar gelul, gezwets en geouwehoer om het gelul, gezwets en geouwehoer is. Als de ouwehoer zichzelf (op dat moment) niet al te serieus neemt.
Maar áls het er dan een keer op aankomt, als het dan 'ns wel serieus moet: beide beentjes op de grond graag en terzake.

He, heerlijk, zo'n eigen webstek waar je ongegeneerd je ei kunt spuwen.
Ik ben het weer ff kwijt, hoor.
Bedankt!

3 Comments:

At 27/2/06 3:26 a.m., Anonymous Anoniem said...

denk om je bloeddruk

 
At 27/2/06 8:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

Laat ik die nou net gisteren ff opgemeten hebben. Helemaal lekker gemiddeld (dus goed). Maar ja, dat is dan ook al weer ruim anderhalve week na de aanleiding voor het spuwen van dit toch niet geringe ei.

 
At 28/2/06 9:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vind het ook heerlijk om op mijn stukje op het inderdaad soms mezelf af te reageren en mijn ei kwijt te zijn. Je hebt een leuke webstek, ga zo door! Groet, Patricia www.mylife-online.nl

 

Een reactie posten

<< Home