21 december 2005

Suplies!


Sinterklaasvierders... dat zijn we.
Toch vindt onze Sinttraditie ook dit jaar weer met de Kerstdagen plaats. Soms komt dat nou eenmaal beter uit.
Als je dan begin oktober al (digitaal)
lootjes hebt getrokken, en er op dat moment nog van uit gaat dat je het rond 5 december viert zoals het hoort, en je besluit dan later toch om het op 25 december te doen omdat dat nou eenmaal beter uitkomt, dan krijg je ineens zomaar bijna 3 weken (extra tijd) cadeau. Toch? Dan zou je toch denken dat je dan rond bijvoorbeeld 21 december ofzo al lang en breed klaar bent met surprise maken, dichten en cadeautjes en tapas verzinnen, kopen en maken.

Nee, inderdaad!

Ho ho ho, ik ben doorgaans dan wel een alles-op-het-laatste-moment-doener, dit keer ligt het echt vooral aan een zeer traag op gang komende inspiratie, ja!
Ho ho hoe dan ook: vanaf het moment dat dit logje gepost is, ben ik alléén nog maar bezig met materialen kopen, daarvan een surprise in elkaar flansen [ ;-) ], gedichten maken (zeker voor GrBr een héél lang), cadeautjes kopen, tapas maken, ..., ...
Ik zal probéren om tussendoor nog wat te eten en te slapen, goed?!

Wil je trouwens weten wie ik heb? Klik dan
hier. FAMILIE DE V. EN AANHANG EN SPRUITEN ZIJN UITGESLOTEN VAN DEELNAME! NIET klikken dus, Pajos, Tine en GrBr!

2 Comments:

At 24/12/05 2:10 p.m., Blogger ary said...

Ach ja, Sinterklaas en de Kerstman zijn toch eigenlijk dezelfde man.

 
At 26/12/05 6:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Cayaya, hah, ik kan gelukkig in alle eerlijkheid zeggen, dat ik pas zojuist heb gekeken, naar wie-jij-hebt c.q. had... Heb joe me toch in 'tootje genomen... ( Ik dacht echt even...) Kuske,van 10.

 

Een reactie posten

<< Home