11 december 2005

Nou moe!

Ik was best een beetje in m'n nopjes met m'n vorige logje, dat van 2 dagen geleden, van 9 december, weet je wel. Of liever gezegd, met de clue dan wel de verrassing ervan. (Hèb ik óók 'ns een kéér een clue. Die heb ik niet zo vaak namelijk.)

Kom ik nèt thuis van m'n werk (já, ik moet soms ook op zondag werken, ja!), denk ik: "Lekker even de eventuele (dankbare) reacties lezen en nog wat verder googlism-en..." ...is die hele site ineens zomaar, zonder overleg, laat staan met instemming mijnerzijds, van het ene moment op het andere, alsof het niksis, veranderd. Dusdanig dat het hele logje ineens kant noch wal meer raakt, nergens meer op slaat, behalve als een tang op een varken, enzo.
Nou já zeg!


Een aantal bezoekers heeft, afgaande op de ((on)dankbare) reacties, de bedoelde site nog voor z'n neus gehad. Koester die ervaring, zou'k zeggen; jullie waren een van de laatsten die getuige waren van de grapjes zeg maar van Dè Originele (?) Googlism. Het lijkt vanaf vandaag een ordinaire zoekmachine geworden.

4 Comments:

At 11/12/05 8:41 p.m., Blogger Claudy said...

Ik heb nog wel gauw wat zgn. 'in cache'-pagina's van de 'originele' (bedoelde) Googlism kunnen vinden...:

blanco / home
'Claudy' gegoolismt
'Joost' gegooglismt
'Martine' gegooglismt
'Dominique' gegooglismt
'Netty' gegooglismt
'Ary' gegooglismt

...maar de lol is er wel af.

(Geen andere toepasselijke 'googlisms' terug kunnen vinden)

 
At 12/12/05 1:28 a.m., Blogger John said...

Ik snap hier echt niks van. Zucht. Ik word oud.

 
At 12/12/05 11:03 a.m., Blogger Claudy said...

@John
Maar geen identiteitscrisis!?!!

(Ik heb inmiddels in weer een ander logje nog wat uitleg gegeven.)

 
At 15/12/05 12:58 a.m., Blogger John said...

Soms een beetje. Maar ik weet niet of het mijn identiteit is of niet echt een crisis. Hmm. Ik ga je uitleg maar even lezen.

 

Een reactie posten

<< Home