12 december 2005

Zondagsrust

En nu is het weer wel goed.
Googlism eerbiedigt zeker de zondagsrust.

Inmiddels heb ik er zó veel ophef over gemaakt, dat iedereen vast heel hoge verwachtingen heeft.
Dan zal het tegenvallen.

(uitleg: Ik stuitte afgelopen vrijdag bij toeval op www.googlism.com. Wat dat heel psies is, dan wel hoe het psies werkt, weet ik ook niet (ik ben ook maar blont), maar het is gewoon 'wel grappig'. Je tikt een naam in, en Googlism dist - op één of andere manier vía Google - heel droog allerlei informatie op die over (personen met) die naam op het web te vinden is. Als je al die info leest, en je ziet of hebt ondertussen de betreffende persoon voor je, levert dat een aantal van-de-ha-ha's op.)

2 Comments:

At 12/12/05 10:10 p.m., Blogger ary said...

Ik heb me er in ieder geval een aantal minuten kostelijk mee vermaakt.

 
At 13/12/05 11:39 a.m., Blogger Claudy said...

Mooi zo! En joepie!

 

Een reactie posten

<< Home