06 mei 2006

Vriend van

Kort geleden schreef ik dit, bijna een jaar geleden schreef ik dit, en vanmorgen las ik dit:



Nu durf ik gerust hartelijk (uit) te lachen (ook al ga ik over lijken gaat het over doden en over herdenken en heb ik respect voor de doden-(herdenking)).

Hoewel ik niet precies kan uitleggen waarom. Het zit 'm vooral in dat 'Vriend van Pim', geloof ik (en dan vooral de context waarin dat staat). Dat klinkt zo ... eh ... tja ... uhhh ...
Aaah, help me 'ns een beetje.


(O.a. misschien omdat ik (ook) ineens aan de film 'Rent a friend' moet denken, en dat een grappige film is?)
(En waarschijnlijk ook omdat die 'Fortuynisten' er nog altijd een zootje van weten te maken, zelfs van een herdenking. Zieluhg! Ze vragen er om, uitgelachen te worden.)

2 Comments:

At 7/5/06 12:29 p.m., Blogger ary said...

Die vrienden van Pim beginnen met hun afgescheiden groepjes bijna een beetje op de Gereformeerde kerk te lijken.
Erg grappige film trouwens die Rent a Friend.

 
At 7/5/06 4:06 p.m., Blogger Paola said...

vriend van Pim.... het klinkt een beetje als een jongensclubje.....

 

Een reactie posten

<< Home