27 maart 2006

3x raden

Raadseltje 1
Waarvan is hier sprake?



A) Ik ben monddood gemaakt
B) cayaya.blogstop.com

C) Ik word gecensureerd
D) Anders, nl.: ............
E) Geen mening

ontknoping (klik)

(Het volgende raadseltje pas lezen / beantwoorden als de ware toedracht van raadseltje 1 aan het licht is gekomen)
Raadseltje 2
Wat kwam er uit mijn (uit elkaar gehaalde) toetsenbord tevoorschijn?
(alleen voor (her)kenners / intimi)



Raadseltje 3
Het toetsenbord moest nog in elkaar worden gezet (ik had er natuurlijk eerst een foto van gemaakt) en ik dacht: "Kom, ik zet de PC alvast weer aan, kan ik bij dit k**karwei een lekker muziekje (bijvoorbeeld Nick Cave of Delavega) horen, ter genoegdoening.
PC blijft "hangen" bij dit 'opstartscherm':



(doordenkertje)

6 Comments:

At 27/3/06 10:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waar is de andere helft?
Pj

 
At 28/3/06 9:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Voor 15 euro heb je een nieuw toetsenbord. Zus, wel ff commercieel denken; uren/kosten.

 
At 28/3/06 9:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

(@GrBr) Jamaar... het therapeutische karakter van zo'n onderneming dan? En het milieu? En de emotionele band die je in de loop van de tijd toch opbouwt met je trouwe toetsenbordje (dat al zó veel voor je heeft uitgebraakt)?

 
At 29/3/06 12:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Da's nog het ergste: die emotionele afwijking van jou/jullie; "trouwe toetsenbord".

 
At 29/3/06 4:31 p.m., Blogger ary said...

Als ik dat met mijn toetsenbord op mijn werk zou doen, komen er zoveel broodkruimels tevoorschijn dat je er een gemiddeld derde wereld land toch wel een halve minuut mee zou kunnen voeden.

 
At 30/3/06 3:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

...maar dat nou niemand (specifiek) reageert op raadseltje 3...

 

Een reactie posten

<< Home