20 maart 2006

Zonder titel

Let je 'ns een paar dagen niet op je andere webstek, die toch al op sterven na dood is, is het gastenboek (dus) ineens aangekomen met maar liefst 82 spamberichten.

Twee-en-tachtig!!! Hatsjekidee.

Fuckers.

Ik kan er niet eens een leuk weblogstukje van maken.

Dan maar redden wat er te redden valt:
Kijk, die 82 spamberichten zijn nogal zinloos, want geen mens die míjn webstekkie(s) bezoekt, heeft er iets aan. Het verwijderen van die 82 spamberichten, die ik één voor één moet selecteren door middel van aanvinken alvorens te kunnen verwijderen, is een vorm van geweld want de RSI in de rechterarm neemt met sprongen toe.
Ergo: zo veel spamberichten = zinloos geweld.

Dat dacht ik.
En toen dacht ik ook weer aan iets van
De Vliegende Panters. Een paar regeltjes uit één van hun leuke liedjes, getiteld 'Zinloos geweld':
"... en als rozijnen liggen te wellen
terwijl het recept krenten vermeldt
hebben die rozijnen dan
zinloos geweld?..."


Mooi hè?!

4 Comments:

At 20/3/06 4:43 p.m., Blogger Paola said...

tell me about it....gelukkig heeft mt nu een redelijk spamfilter maar ik heb dagen dan blijf ik aan de gang

 
At 20/3/06 8:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Spam zou, net als de maffia en Carolien Tensen, VERBODEN moeten worden, dan zouden we er geen last meer van hebben....
Ik word nogal eens zinloos gebeld: ook dat zou niet moeten mogen!

Waar moet het naar toe?
Pj

 
At 21/3/06 7:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, pa, vinnik ook!
Maar ja, om ze te laten verbieden, zou je ze eerst moeten aangeven ergens, denk ik. En dan worden ze toch niet verboden, dus dan heb je je klacht toch maar mooi zinloos gemeld.
En zijn hun dagen nog lang niet zinloos geteld.

Overigens heb ik net al weer 32 spamberichten moeten verwijderen. En terwijl ik de berichten dan allemaal zit aan te vinken, denk ik verbeten: "Ha ha, ik krijg jullie wel, klerelijers!". Stom he.
Dat ik dan denk dat ze er wel van zullen schrikken enzo dat ik ze radicaal verwijder. Dat ik ze wel 'ns even een poepie zal laten ruiken. Zoiets.
Nah.

 
At 21/3/06 9:25 p.m., Blogger ary said...

De vergelijking tussen Carolien Tensen en spam vond ik wel aardig.
Op beide zit je niet echt te wachten.

 

Een reactie posten

<< Home