30 april 2006

Optelsommetje

1. Net als veel webloggers (die ik lees) heb ik katten - 3 stuks - katers - waar ik dol op ben
2. Net als veel alle katten, zijn (mijn) katten fotogeniek en een dankbaar fotografie-onderwerp
3. Net als veel webloggers (die ik lees) heb ik een digitale fotocamera waar ik best leuk mee overweg kan
4. Onder het motto 'Beter goed gejat, dan slecht bedacht' ben ik soms een beetje een meeloper dan wel na-aper

Ergo:
Net als veel webloggers heb ik (sinds vandaag) ......(trrromgerrroffel)......
Mijn Eigen Flickr-Fotopagina!!!

p.s.
Voor de lezers die wat minder op katten zijn gesteld (Pajos...? John...?) een geruststelling: klikken-op-Flickr is (nog) niet verplicht, en er komen heus ook wel foto's van andere modellen op te staan.

1 Comments:

At 30/4/06 11:08 p.m., Blogger Paola said...

ik heb me heus ook aangemeldt...nu de foto's nog ;-)

 

Een reactie posten

<< Home