15 november 2006

Werkeloosheidscijfers

Ik heb weer 'ns wat.
Voor op m'n webstek.
Da's lang geleden, hè? (Ik moest zelfs 'ns lang en diep nadenken over m'n blog-inlog en -wachtwoord.)
Met recht een comeback, maar om die nou meteen te beginnen met een retorische vraag als hier recht boven, is dan wel weer een beetje jammer.

Anyway, dit zag en las ik zo, onder mekaar, vanmorgen in de krant en dat vind ik dan grappig. Nou ja, het valt me op z'n minst op.





Wat ook wel grappig opvallend verrassend is, is dat er nog steeds best veel en regelmatig bezoek komt hier, zelfs van een paar trouwe lezers, terwijl de boel toch op sterven na dood is / was. Werkelijk ontroerend.


p.s.
Deze comeback houdt géén belofte in.

p.s.
Ik weet nièt waarom de krantenartikelafbeelding zo klein wordt weergegeven. Is er tijdens mijn blogafwezigheid (technisch) iets veranderd door/in Blogger wat ik moet weten?

4 Comments:

At 15/11/06 2:45 p.m., Blogger Paola said...

hehe, geweldig, om dan allemaal maar massaal te denken de nieuwe 'lama'te kunnen worden LOL

 
At 15/11/06 9:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

dat is heus geen toeval!

[en ik realiseer me terdege dat ik een mail van je zou beantwoorden die ik toch werkelijk nergens terug kan vinden:-(]

fijn dat je er weer bent!

 
At 16/11/06 4:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Fijn dat dat fijn is. En wat betreft die mail... ach, dat weet ik toch!!!
:-)

 
At 17/11/06 10:19 p.m., Blogger ary said...

Ja, waar bleef je toch Claudy!
Maar goed, de Blogosphere (of zoiets) is net als GTST, je kijkt een half jaar niet en je realiseert je dat je eigenlijk niets gemist hebt.
Alhoewel...ik heb ondertussen gevlogen.

 

Een reactie posten

<< Home