10 juni 2006

Kleine, wondere wereld II

Een heeeeeeele tijd geleden schreef ik dit logje. Een heeeeeel lang(dradig) verhaal wat je nu dan ook maar niet moet lezen. Daar is het veels te warm voor, vind ik. Waar het om ging, was dat ik gefascineerd was door de diverse voor mij (toen nog) raadselachtige (totstandkoming van de) verbanden tussen (schrijvers en lezers van) weblogs in Weblognederland. Ik schreef even hoe ik tot webloggen was gekomen en welke weblogs ik hoe, en waar, had gevonden. O.a. dat ik het weblog van Ary he-le-maal zel-luf had gevonden, en dat van Paool via Peet.
Nu ben ik opnieuw gefascineerd, en vraag me af of Ary en Paool, naast de paar lieve mensen uit vrienden- en familiekring mijn trouwste bezoekers, elkaar via dit nederige logje hebben “gevonden”. Want dat ze elkaar(s weblog) hebben gevonden, dat heb ik heus wel in de gaten.
En da vinnik leuk! En het doetternietoe hoe, hoor. Kwillut nie eens weten. Tis gewoon leuk, grappig ook, om “overal” (op het web) “bekenden” tegen te komen.
Nou, dat.

p.s.
Als het waar is, dan is dat wel mijn derde (onbewuste en/of –bedoelde maar) succesvolle koppelpoging, he…
’t Kan ook zijn dat Peet ze gekoppeld heeft; op
Toblijn zijn ze nl. ook al ‘ns allebei gesignaleerd.

p.s.
Denk nou niet dat ik jaloers of een stalkert ben.

4 Comments:

At 11/6/06 10:57 a.m., Blogger ary said...

Ja, volgens mij moeten ze jou maar eens inzetten bij vredesonderhandelingen in het Middenoosten. Je hebt de gave om mensen tot elkaar te brengen. ;-)

 
At 11/6/06 1:22 p.m., Blogger Paola said...

ik denk heus van wel Claudy :-) het is een ggggggggggggggave hihi

 
At 4/7/06 12:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik Weet Van Niks!

[maar vond wel je mail tussen de honderden spanreakties op log en daar reageer ik zo spoedig mogelijk op, dat dan weer wel;-)]

 
At 4/7/06 12:26 a.m., Anonymous Anoniem said...

spaM, ik kan het woord wel spugen!

 

Een reactie posten

<< Home