23 juli 2008

Trrring... "Met oprechte Deelder spreekt u"


En zo val je van de ene piekervaring in de andere...

Afgelopen maandag belde de Heer J.A. Deelder, Nachtburgemeester van Rotterdam, mij om me te condoleren feliciteren.
Neejoh, niet met het feit dat ik de Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen* met goed gevolg heb afgelegd. Wat weet hij daar nou van??? (antw.: niets, tenzij hij dit weblog leest, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk).

Wel hierom.

Wat best jammer is: toen de Heer J.A. Deelder, Nachtburgemeester van Rotterdam mij belde, was ik hard aan het werk op de plek waar ik arbeid tegen betaling verricht, en zodoende heb ik m'n mobiele telefoon niet horen rinkelen. De Heer J.A. Deelder, Nachtburgemeester van Rotterdam, is nu "slechts" vereeuwigd op m'n voicemail. [ Maar ach... ik deed het toch allemaal alleen maar om het geld ;-) ]

Keerzijde van deze best-jammer: jullie kunnen meegenieten van de (íétwat stuntelende) Heer J.A. Deelder, Nachtburgemeester van Rotterdam op mijn voicemail.

_______

* De meeste mensen spreken gewoon over 'De Vierdaagse', maar ik zeg altijd ook liever Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam i.p.v. HEMA, dus.

2 Comments:

At 2/8/08 9:12 p.m., Blogger ary said...

Ik wil ook een zo'n kaart. Ben erg benieuwd naar je ontwerp. Wanneer hangt ie in de kroeg?

 
At 15/2/09 2:01 a.m., Blogger palescues kolom said...

wel heb ik nu

 

Een reactie posten

<< Home